Jun 21, 2011

ආදරය සුන්දර වරදකි....

ආදරය සුන්දර වරදකී 
කිසිදා සමාවක් නම් නැතී
මට පෙන්නලා ආලේ හැටී
උඹ දුන්න දුක හොදටම ඇත....



           

                 

සමහරු කියනවා ආදරේ කියන්නෙ, ලෝකෙ මිහිරිම දේ කියලා. මං නං කියන්නෙ ආදරේ කියන්නෙ,වේදනාවක් කියලා -මිහිරි වේදනාවක්.

මං මේ සිංදුවට කැමති, මං ඉපදුනේ නොවැම්බර් මාසෙ සීතල ‍රැයක නිසාද, නැත්නම් මේකෙ කියවෙන ආදරේ මිහිරි වේදනාව හින්දද කියල මං දන්නෙ නෑ


When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
 'Coz nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain.....

Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
 
And when your fears subside, and shadows still remain
I know that you can love me, when there's no one left to blame
So never mind the darkness, we still can find a way
'Coz nothin' lasts forever, even the cold November rain
 



               

3 comments:

  1. ආදරය 'සුන්දර වරදක්' වෙන්නේ කොහොමද? 'සුන්දර වේදනාවක්' කීවා නම් කමකුත් නෑ. හරිම දුක සිංදුවක්.

    'Guns N' Roses - November Rain' මම ආසා සිංදුවක්. දැන් ඉතින් අපට කියනවද නොවැම්බර් කීවෙනිදද ඉපදිලා තියෙන්නේ කියලා.

    ReplyDelete
  2. මොකක්ද ජංජාලයක් වෙලා මට පේන විදිහට වැඩිය සිරාවට නොහිත ඉන්න එක තමා හොඳමදේ.

    ReplyDelete
  3. November Rain මගේ ළඟ කලින් කිබුනා දැන් නෑ නේ. මමත් ආසයි ඔය සිංදුවටනම්.

    ReplyDelete

ඔබට කමෙන්ට් ලෙස, ලින්ක් සහිත පිංතූරයක්/ වෙබ් පි‍ටුවක් දැමීමට අවශ්‍ය නම් පහත වෙබ් සයිට් එකට ගොස් අදාල කෝඩ් එක කොපිකර ගන්න.
link to the code