Jun 18, 2011

පුදුමයි...නුඹ වාගේ,මට ඉන්න බැරි හැටි.....

මං මේ සිංදුව මුලින්ම ඇහුවෙ ලංකාවෙදි. ජීවිතේ එක්තරා අඳුරු කාල සීමාවක, බිඳිච්ච හදවතක කෑලි අහුලන කොට, මගේ ලඟින්ම හිටපු මිතුරියක් මටත් හිටියා. කාටවත්වත් කියාගන්න බැරිවුන හිතේ හිරවෙච්චි දේවල් සාවධානව අහගෙන ඉන්නත්, මට මී හරකෙකුට වගේ බණින්නත් ඈ කිසිම වෙලාවක පසුබට උනේ නෑ. දවසක් එයා මේ සිංදුව මුමුන, මුමුන හිටියා. අපි අතරේ ඉතාමත් කිට්‍ටු යාළුකමක් ඇරෙන්න වෙන දෙයක් තිබ්බා කියලා මං හිතන්නෙ නෑ. ඒත් එක්කම, මගේ සහොදරී කල් ඇතුවම අනතුරු හැඟවීමකුත් නිකුත් කරලා තිබ්බා. ඒත් මං ලංකාවෙන් එන දවසෙ එයා මාව බලන්න ආවෙ නෑ. මං  කෝල් කලාම, මට ඇහුනේ ඇගේ ඇඬුම්බර කටහඬයි. හොඳම යාළුවෙක් යන්න යන කොට, කොහොමත් ඔය බවලත් උදවිය ටැප් එක අරින එක සිරිතක්නෙ.

පුදුමෙ කියන්නෙ,කාලෙකට පස්සෙ ආයිත් මේ සිංදුව ඇහුවාම මට මතක් වෙන්නෙ එයාව. 


උන්දෑ නං නියම රතිඤ්ඤා කරලක්.....


                           

2 comments:

  1. මොනවා උනත්, පේන විදියට අහිංසක බැස්සියක්...පව්...

    ReplyDelete
  2. මොකද බස්සෝ මේ උදේ තිබුනු සිංදුව දැන් නැතිවෙලා තියෙන්නේ???

    ReplyDelete

ඔබට කමෙන්ට් ලෙස, ලින්ක් සහිත පිංතූරයක්/ වෙබ් පි‍ටුවක් දැමීමට අවශ්‍ය නම් පහත වෙබ් සයිට් එකට ගොස් අදාල කෝඩ් එක කොපිකර ගන්න.
link to the code